FILMPJES OUD VUURWERK OUDEJAAR 2016

Meer
31 jan 2017 18:43 - 31 jan 2017 19:49 #625 door Boemboemmarty
Boemboemmarty heeft een nieuw onderwerp gemaakt: FILMPJES OUD VUURWERK OUDEJAAR 2016
Voor de gelegenheid had ik met oud en nieuw 2016 enkele ruim 20 jaar oude vuurwerkjes ter beschikking die ik samen met Omnivoor afgestoken heb ten behoeve van het groeiende film archief.Onder de exemplaren bevonden zich ook wat blokjes die je in de jaren 90 uitsluitend in Belgie kon kopen, blokjes die qua bescheiden effect sterk lijken op wat je toen ook in Nederland kon kopen, alleen zaten er wat meer schoten bij elkaar gepakt. Het is in niets meer te vergelijken met de kracht en pracht van het huidige 500 grams blokken assortiment maar het was leuk om in de avond af te steken, ter lering en vermaak :-) .

Maar hoe krijg ik de link naar het wmv file actief, zoals dat vroeger ging in het museum met iets ervoor en iets erachter ?? Waar is de tutorial die mij uitlegt hoe die ikoontjes gebruikt moeten worden? Ze doen hun werk nog steeds niet, ik selecteer tekst, CtrlS, size 18, er gebeurt niets.

Of kom anders gezellig naar het OudenNieuwarchief :-D , waar de tijd stil is blijven staan : www.oudennieuwarchief.nl/index20.html De jaren na 2000, filmpjes 1ste decennium :-) , helemaal naar beneden scrollen.

www.oudennieuwarchief.nl/Filmpje90Colouredstar.wmv
www.oudennieuwarchief.nl/Filmpje90Groupparachutes.wmv
www.oudennieuwarchief.nl/Filmpje90Rainflower.wmv
www.oudennieuwarchief.nl/Filmpje90Silverore.wmv
www.oudennieuwarchief.nl/Filmpje90ConicfountainFB.wmv
www.oudennieuwarchief.nl/Filmpje90Silvertree.wmv
www.oudennieuwarchief.nl/Filmpje90Springdream.wmv
www.oudennieuwarchief.nl/Filmpje90Tropicalstorm.wmv
www.oudennieuwarchief.nl/Filmpje90Whistlingwhirls.wmv
Laatst bewerkt: 31 jan 2017 19:49 door Boemboemmarty.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roel, Tijger, UFO, Alex

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.024 seconden
Gemaakt door Kunena