Categorie 1 vuurwerk 2016

Meer
18 dec 2016 18:30 #551 door Boemboemmarty
Boemboemmarty heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Categorie 1 vuurwerk 2016
Zo m'n eerste cat 1 spulletjes heb ik inmiddels binnen, gisteren bij een verlaat Sint surprise feestje gekregen.
En die fakkels zijn van BKV, volgens mij alweer wat ouder, afkomstig van Marktplaats hoorde ik, en ze doen het nog goed :-) .
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 dec 2016 22:06 #552 door UFO
UFO antwoordt op het onderwerp: Categorie 1 vuurwerk 2016
Cat 1 het blijft altijd leuk we horen het hier, bijna, de hele dag door knetteren.

Marty gewoon aansteken die fakkels dan kan je zelf besl;issen of ze (nog) goed zijn ;-)

Meer
19 dec 2016 18:46 - 19 dec 2016 18:50 #555 door Boemboemmarty
Boemboemmarty antwoordt op het onderwerp: Categorie 1 vuurwerk 2016

UFO schreef : Cat 1 het blijft altijd leuk we horen het hier, bijna, de hele dag door knetteren.

Marty gewoon aansteken die fakkels dan kan je zelf besl;issen of ze (nog) goed zijn ;-)

Dat is wat ik gedaan had, en ze deden het prime, 3 stuks tegelijk en er kwam veel licht af. Verder had ik een plastic raketje met caps gekregen en overmoedig geworden heb ik er daar ook een paar van geprobeerd en ik wist niet wat ik verwachten moest maar het knalletje was verrassend hard, een beetje zoals harde crackling :-D .

Vandaag nog wat vulkaantjes van Wolff gehaald voor een lange dagsessie op 31 dec, want het komt razendsnel dichterbij mannen!

Bijlagen:
Laatst bewerkt: 19 dec 2016 18:50 door Boemboemmarty.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: UFO

Meer
26 dec 2016 23:12 #573 door Poziloc
Poziloc antwoordt op het onderwerp: Categorie 1 vuurwerk 2016
Die vulcanen van Wolff zijn toppertjes.

Meer
27 dec 2016 11:50 #575 door Happiness
Happiness antwoordt op het onderwerp: Categorie 1 vuurwerk 2016

UFO schreef : Cat 1 het blijft altijd leuk we horen het hier, bijna, de hele dag door knetteren.

Zeker Rene al begint de media dit Supermarktvuurwerk zoals zij het plegen noemen ook in een kwaad daglicht te zetten.
Het wordt N.B. al een jaar of 5 6 verkocht bij oa de Aldi,Lidl,Bart Smit,Big Bazaar, etc en nu ondervind men er ineens last van.

Meer
28 dec 2016 12:52 #577 door UFO
UFO antwoordt op het onderwerp: Categorie 1 vuurwerk 2016
Ja jammer genoeg hebben ze dit ook gevonden om daar weer over te zeiken.

Zo zie je maar weer dat de mensen er totaal geen weet van hebben wat er verkocht word.
Ze noemen deze pakketjes in naam met de harde knallen, dom volk.

Tijd voor maken pagina: 1.274 seconden
Gemaakt door Kunena