Bij wie mag ik dit jaar. (En misschien de komende jaren) oud en nieuw vieren.

Meer
29 okt 2017 16:12 #976 door The Cigarman
The Cigarman heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Bij wie mag ik dit jaar. (En misschien de komende jaren) oud en nieuw vieren.
Misschien een gekke vraag.
Maar ik ben op naar iemand, of meerdere om het aankomend oud en nieuw te vieren.

Wat voor stoker ben ik.
Ik ben geen knalvuurwerk liefhebber, tenminste niet van de loeiharde knallen, daar heb ik niks mee en die hoor ik genoeg als ik aan het kleiduiven schieten ben.
s'Avonds maak ik veel plezier met de kleinere stukken vuurwerk en fonteinen, vuurpijlen en een paar cakes die ik niet geschikt of niet mooi genoeg vind om naar 24:00 uur af te steken.
Om 24:00 uur schiet ik een x aantal cakes weg, gewoon legaal spul, niks wat het daglicht niet kan verdragen. (in figuurlijke zin dan hé)

Wie ben ik, ik ben niet zo'n prater, maar is het gezellig dan kom ik wel los hoor.
Ik heb niet veel eten nodig hoor, de kruitstress zit bij zo hoog dat ik vaak geen hap door mijn keel krijg.

En verder... moet ik een fles kinder champagne meenemen of een zak oliebollen of wat anders, dat vind ik geen probleem.
Als we samen maar een leuk feest er van maken op een verantwoordelijke manier.

Gaan we na al dat gedoe over Zwarte Piet nu een verbod krijgen op een Witte Kerst???

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 okt 2017 08:52 - 30 okt 2017 08:54 #978 door Roel
Roel antwoordt op het onderwerp: Bij wie mag ik dit jaar. (En misschien de komende jaren) oud en nieuw vieren.
Hoi Cigarman,
Ik vier oudjaar alleen met intimi tegenwoordig, dus klein en huiselijk. Laat je niet verkeerd voorlichten door de VWM dvd’s, dat was de situatie van pakweg 10 jaar geleden toen we met één grote club een mega vuurwerk feest er van maakte. Toen hadden we zoiets van hoe meer ziel hoe meer vreugd, dat is nu totaal anders. Een aantal van deze club zijn of afgehaakt en/of zelfs verhuist. Ikzelf ben oudjaar gaan vieren zoals vroegâh; veel rustiger, geen grote club en minder vuurwerk. Plaats je oproep ook op VWC, ik weet van voorgaande jaren dat daar eerder gepoogd is om in groepsverband een stookfeest te organiseren.

www.roelwijngaarden.com , Vuurwerklabels, toen & nu.
Laatst bewerkt: 30 okt 2017 08:54 door Roel.

Meer
31 okt 2017 20:06 #979 door The Cigarman
The Cigarman antwoordt op het onderwerp: Bij wie mag ik dit jaar. (En misschien de komende jaren) oud en nieuw vieren.
Rustig Roel.
Ik doelde totaal niet op jullie Museum dude's.
Maar gewoon iemand die het samen met een mede vuurwerk liefhebber viert.
Dat massale, daar ben ik totaal niet van.

Natuurlijk is het wel een hele eer als ik met de museum dude's oud & nieuw mag meevieren...

Gaan we na al dat gedoe over Zwarte Piet nu een verbod krijgen op een Witte Kerst???
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roel

Tijd voor maken pagina: 0.145 seconden
Gemaakt door Kunena