Van der Nat

Meer
25 apr 2017 15:20 #644 door David
David heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Van der Nat
Een zeer gave aanwinst verkregen via via....de laatste handgemaakte, in Nederland geproduceerde Van der Nat consumenten fontijn. Gemaakt in 2003 als allerlaatste, productcode 5 maar van der Nat zelf wist niet meer voor wie klant deze code bedoelt was, jullie wellicht wel? Zeer blij met deze fantastische aanwinst. Verder nog een aansteekzunder. Als die eenmaal brandde, was die niet mee uit te krijgen, zelfs niet onder water!! (info van van de nat zelf)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roel, Tijger, UFO, olaflen

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 apr 2017 19:05 #645 door UFO
UFO antwoordt op het onderwerp: Van der Nat
David, gefeliciteert met deze gigantische aanwinst.

Van der Nat fonteinen vind ik persoonlijk de mooiste en beste fonteinen die er waren.
Heb ze jaren geleden zelf ook aangestoken en van mogen genieten.

Ze zijn nu (weer) in productie heb ik vernomen in samenwerking met een Duits bedrijf, Berckholtz.
hier is een filmpje van Pyroworld geschoten tijdens het Pyroforum maar je zal het filpmje al wel voorbij hebben zien komen denk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roel, Tijger, olaflen

Meer
07 mei 2017 07:35 - 07 mei 2017 07:37 #647 door Roel
Roel antwoordt op het onderwerp: Van der Nat
Geweldig aanwinst, David! Echte Hollandsche klassieker. Mooi filmpje, je kan de gehaalde hoogtes goed zien door de aanwezigheid van lantaarnpalen en bomen. Het model 'small' is al heel indrukwekkend trouwens.. :) (Foto's komen in ons museum!).

www.roelwijngaarden.com, Vuurwerklabels, toen & nu.
Laatst bewerkt: 07 mei 2017 07:37 door Roel.

Tijd voor maken pagina: 1.706 seconden
Gemaakt door Kunena