Jouw bestelling van 2016.

Meer
03 nov 2016 21:00 - 03 nov 2016 21:03 #495 door Roel
Roel heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Jouw bestelling van 2016.
Inmiddels is het november geworden, wat vliegt de tijd, eerste oliebol al gegeten dus zullen er ook wel VWMers zijn die al wat besteld hebben. Plaats hier je bestelling(en) van dit jaar als je die wilt delen.. Ik zelf heb sinds zes jaar weer eens een bestelling geplaatst, voorheen kocht ik alles los mede door teleurstellende resultaten met het vooruit bestellen van vuurwerk. Maar goed, deze cake's van Zena NL wil ik perse hebben.

1,2" Bleu to red - cake met 1 effect, zonder crackling, erg mooi. vimeo.com/182963782
1,2" Red and Purple peony - vimeo.com/182964309
1,0" bleu peony - cake met alleen blauwe peony's, rustige cake, geen druk gedoe; heerlijk. vimeo.com/182964552
Baldur - leuk effect met kleur en glitter vimeo.com/182964163
Frigg - zwabber staarten met multicolor peony, topperr... vimeo.com/182964405

www.roelwijngaarden.com , Vuurwerklabels, toen & nu.
Laatst bewerkt: 03 nov 2016 21:03 door Roel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Oerendhard

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 nov 2016 20:32 #504 door Oerendhard
Oerendhard antwoordt op het onderwerp: Jouw bestelling van 2016.
ja,het gaat vlug voor je het weet is het December.

heb zelf 1 box die ik echt wil hebben besteld,verder is het nog wat vroeg en bekijk ik het even rustig.

bestelling: Rubro nieuw 2016 de TRANSBOMBER.

Back2Back
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roel

Meer
11 nov 2016 21:03 #513 door brocade
brocade antwoordt op het onderwerp: Jouw bestelling van 2016.
Dit jaar veel fluit cakes, o.a. ret. of the phoenix, storm chasers. Naast de gebruikelijke peony cakes, een leuke nieuwkomer in de vorm van de peak punch van Lesli.
en idd 2 transbombers als finale.

Het valt (tot nu toe) mee dit jaar ;)

Meer
29 dec 2016 09:15 - 29 dec 2016 12:03 #580 door Happiness
Happiness antwoordt op het onderwerp: Jouw bestelling van 2016.
Altijd weer een heerlijk moment de eerste vuurwerkjes opgehaald.

Laatst bewerkt: 29 dec 2016 12:03 door Happiness.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: UFO, brocade, olaflen

Meer
29 dec 2016 11:18 #581 door brocade
brocade antwoordt op het onderwerp: Jouw bestelling van 2016.
Ik wacht nog even met uploaden ;)

Meer
29 dec 2016 13:05 #582 door ratelband
ratelband antwoordt op het onderwerp: Jouw bestelling van 2016.
De eerste 2 bestellingen voor vandaag:

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: UFO, olaflen

Meer
29 dec 2016 20:04 #586 door SrCl2
SrCl2 antwoordt op het onderwerp: Jouw bestelling van 2016.
Uiteraard heb ik vandaag ook enkele vuurwerkwinkels bezocht. De strooptocht is immers begonnen, nietwaar?

Zoals gewoonlijk had ik de bestellingen vroeg in het voorverkoopseizoen verricht, de eerste order deed ik namelijk al de deur uit toen de mussen nog dood van het dak vielen. Net als vorig jaar heb ik bij het bestellen van het vuurwerk ook een voorkeursafhaaltijdstip moeten aangeven. Uiteraard zorgde ik ervoor dat ik op dat tijdstip in de betreffende winkel aanwezig was.

Wat schetste echter mijn verbazing? In twee gevallen lag het (ruim van tevoren bestelde) pakket niet voor mij klaar, maar moest ik een kopie van de bestellijst afgeven aan degene die achter de balie stond. Die gaf de lijst weer aan een magazijnbediende die het vuurwerk bijeen moest zoeken en in een tas moest stoppen.
De rij wachtenden achter mij bleef maar aanzwellen... Later hoorde ik van andere klanten dat zij ook op hun (al veel eerder bestelde) vuurwerk aan het wachten waren. Niet de meest efficiënte manier van werken, dunkt me. Zeker niet voor de vuurwerkverkopers en magazijnbediendes zelf!

Vorig jaar stonden de pakketten in de meeste gevallen al op alfabetische volgorde klaar. Je hoefde alleen maar de kopie van je bestellijst in te leveren en klaar was Kees...

Overigens ben ik in beide gevallen keurig behandeld, de door mij bestelde artikelen konden allemaal worden geleverd.

Meer
30 dec 2016 21:37 #591 door Herky
Herky antwoordt op het onderwerp: Jouw bestelling van 2016.
En zo hoort het ook. Goede doorstroming en tevreden klanten.
Ik las gisteren dat het bij Haokan Pijnacker een flink zooitje was. Wachttijden van 6 uur, schreeuwende klanten, bestelling niet compleet bij thuiskomst, geen uitleg van personeel, niks geen voorzieningen voor de klanten, etc.
De reden dat ik daar al jaren niets meer bestel.
Vandaag al mijn vuurwerk opgehaald bij verschillende winkels, stond bijna overal netjes klaar, oliebolletje en koffie tijdens het wachten, kortom een heerlijke dag!
Eén pakket was niet leverbaar en ik kreeg daarvoor in plaats een duurder pakket. Top service!
Bijna jammer dat de dag alweer voorbij is ;-)

Een mooie jaarwisseling allemaal! Genieten met een grote G....

Tijd voor maken pagina: 2.217 seconden
Gemaakt door Kunena